Einzelnen Beitrag anzeigen
  #15  
Alt 20.09.2013, 20:46
Fangio Fangio ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 06.12.2007
Ort: Westoverledingen
Beiträge: 247
Standard

Zitat:
Zitat von Trophi Beitrag anzeigen
Ich kann kein holländisch aber hier dürfte etwas gewesen sein 3.9.2013
vielleicht kann das jemand übersetzen




Gruss pesche
Hier der Text:
Afdeling 10 Noord Oost Nederland schorst liefhebbers F.A.A. Strijker en M.J. Strijker-Muis na fraude

Deze ochtend vernamen we uit een officiële mededeling van Afdeling 10 Noord Oost Nederland dat de liefhebbers F.A.A. Strijker en M.J. Strijker-Muis per direct geschorst zijn. Die schorsing komt er na een controle door het afdelingsbestuur op de wedvlucht uit Morlincourt van zondag 1 september.
De officiële mededeling van Afdeling 10 Noord Oost Nederland aan haar leden luidt als volgt:
Aan alle leden,
Na een controle door het afdelingsbestuur op de wedvlucht Morlincourt van afgelopen zondag, heeft de aanklager van de N.P.O. met onmiddellijke ingang een schorsing opgelegd aan de leden F.A.A. S. en M.J. S.-M. uit Nw.-D.
Namens het bestuur,
Ton de Vries

Het bestuur van Afdeling 10 wist ons te verduidelijken dat het om de familie Strijker uit Nieuw-Dordrecht gaat. Zij behaalden afgelopen weekend op de teletekstvlucht uit Morlincourt in Afdeling 10 nog de 3e en 4e op teletekst. De duiven werden eerst in het lokaal ingemand, maar werden achteraf uit de manden gehaald. De liefhebber, die bij het inkorven zelf aan de computer zit, heeft de feiten intussen bekend.
Vanavond volgt er nog een bestuursvergadering om de strafmaat te bepalen.



hier die Übersetzung: (ohne Gewähr)

Abteil 10 sperrt die Züchter Strijker wegen Betrug

Heutemorgen erfuhren wir durch einen offiziellen Bericht, dass die Züchter Strijker gesperrt sind.
Die Sperrung wird begründet nach einer Kontrolle durch den Vorsitzenden nach dem Flug von Morlincourt.
Der offizielle Bericht an die Mitglieder klingt wie folgt:

An alle Mitglieder

Nach einer Kontrolle durch den Vorsitzenden auf dem Flug Morlincourt vom letzten Sonntag, hat der Ankläger von der NPO
mit sofortiger Wirkung eine Sperre
gegen die Mtglieder Strijker aus Nieuw Dordrecht auferlegt.

I.A.

Ton de Vries


Der Vorstand gab zu Verstehen, dass es sich um die Familie Strijker aus
Nieuw Dordrecht handelt.
Sie errangen letztes Wochenende auf Morlincourt den 3. + 4- Konkurs.
Die Tauben wurden zuerst im Einsatzlokal eingesetzt, später aber aus den Boxen geholt.
Der Züchter, der beim Einsetzen selbst am PC sitzt, hat diesen Sachverhalt zwischenzeitlich eingestanden.
Heutabend ist eine Vorstandssitzung um das Strafmaß festzulegen.

Ende. Hoffe konnte helfen.

Gruß
Joachim

__________________
Ich weiß nicht immer wovon ich rede, aber ich weiß, dass ich Recht habe.
(Muhammad Ali)
Mit Zitat antworten